Subject: N24032: NOTAM A3219/24 väljastatud (ID:24032)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Dec 2024 14:59:46 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 24032 alusel, mis saabus meile 12-12-2024 
12:39, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A3219/24
(A3219/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/AW/000/020/5808N02641E001 A)EETU 
B)2412200900 C)2412201200 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2425B ESTABLISHED DUE 
TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI 600M RADIUS CENTRED ON 580742N 0264116E. 
PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 5562 3042. 
F)SFC G)2000FT AMSL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.